„Decât” espresso, „decât” o rețetă de bottomless la „Bistro La noi”

Când merg la Bistro La noi, simt cu adevărat că mă delectez cu gustul unui espresso adevărat. Ce să fac, espresso sau nimic, asta-i viața. De obicei, nu am nevoie decât de cafea pentru inspirație. Dar și de un loc drăguț, cald și comod. 

Se ia una bucată zi liberă (bine, nu liberă, că nu prea am din astea, dar aproape „liberă de contract”), se pun câteva stații până pe Ștefan cel Mare, (chiar lângă magazinul outlet, care vă place atât de mult!), se amestecă cu optimism, cu „bună ziua!” și se comandă un bottomless

Carmen știe exact ce-ți place, numai să-i spui că vrei o cafea tare, mai puțin tare sau mai aromată. Astăzi am simțit o aromă pe care o mai lăudam pe la Palermo, când m-am trezit la viață cu un ristretto, la cafeneaua de la parterul Teatrului Massimo. M-am trezit cu totul, parcă abia a-nceput ziua la ora 18.00.

De fapt, Bistro La noi înseamnă grijă pentru cafea, pentru felul în care o bei și potrivirea stilului tău de viață cu elixirul acesta magic.

Nu degeaba au ei și Școala Moldovenească de Cafea, unde am avut o adevărată degustare în această primăvară la SFR, cu invitații, cărora papilele gustative le-au povestit filme cu gust după.

Chapeau, pour un café parfait!



Comentarii