Vă invit pe 105 FM în VIVA Flash, la VIVA FM Iași

Sunt din 2008 în România.

Iașul m-a adoptat cu drag, dar n-am uitat de unde am plecat. De fapt, n-am uitat de prima dragoste, de prima echipă în care am crescut: Radio Sănătatea Edineț. De ce să nu recunosc, făceam voluntariat de cele mai multe ori. Țin minte și acum, din primii bănuți de la radio abia de-mi răscumpăram biletele de drum. Tot din primii lei mi-am cumpărat și prima pereche de teniși colorați. Nu conta deloc la vârsta aceea. Îmi plăcea să știu că pot transmite, că lumea începuse să mă cunoască și mai mult în oraș, la liceu...dincolo de celelalte proiecte în care mă implicam. Îmi împărțeam timpul între liceu, radio și voluntariat la Euro Demos Edineț.

pe scurt despre drumul meu

Apoi am rămas concentrată pe examenul de BAC și pe radio. Nu puteam să renunț. Ba mai mult, îmi
© foto: Iulian MARCU
dădeam seama de faptul că atunci când ai multe de făcut, te implici, pentru că te încurajează satisfacțiile. Așadar, nu am renunțat la radio, pentru că îmi dădea încredere în mine.

Am trecut cu „foarte bine” peste minunatul examen de BAC, am ajuns la Iași, la Jurnalism. Am mai trecut de câteva ori pe la radio, dar nu am rămas. Am simțit că e momentul să acumulez. Am acumulat și fac asta în continuare, pentru că e vârsta perfectă pentru asta. Cei din domeniu pot confirma.

Din 2008, încă din anii de studenție, am trecut prin televiziune, presă scrisă, online, PR și comunicare și acum mă întorc la Radio. În Iași avem un post de radio nou, unul de care avem nevoie: VIVA FM. Ne vom auzi pe 105 FM, de luni până vineri, în emisiunea VIVA FLASH.

Voi aduce pentru voi cele mai faine recomandări de timp liber, personaje interesante, tineri cu inițiativă, proiecte de viitor, specialiști în „timp liber” și muzică bună. Sigur, includem aici evenimentele culturale importante din Iași, găsim și regăsim ieșeni îndrăgostiți de orașul lor.

Puteți să-mi scrieți pe corina@vivafm.ro.

Ne auzim pe 105 FM de luni, 16 mai, ora 17.00.

Puteți asculta VIVA FM Iași online, aici.











Comentarii