Tricouri

Tricoul îl face pe blogger
Unul dintre tricourile preferate
Bloggerii care scriu din  pasiune sunt oameni interesanţi. Chiar ei sunt oamenii care au de spus multe şi o fac în modul cel mai subiectiv posibil şi asta pentru că internetul permite. Bloggerii iubesc tricourile personalizate, nu? Eu, cel puţin, le ador. Găsim tricouri personalizate de-a gata de la marile magazine sau găsim tricouri pe care le personalizează băieţii inspiraţi. Sunt tot mai mulţi acum.

Tricoul îl face pe blogger. Ştii de ce? Pentru că îţi creează o stare de spirit dacă e tricoul cu care te identifici. Poţi să ai unul personalizat care să te ajute la promovarea blogului şi, în acelaşi timp, să te ajute să te identifici cu ceea ce scrii. E personal, e al tău, e nebun, e cuminte sau e fashion.


Eu sunt adepta tricourilor simple, dar şi a celora care au ceva legătură cu vreo pasiune de-a mea, cum ar fi bicicleta, lectura sau fotografia.

Următorul tricou o să mi-l personalizez cu datele blogului. Asta când o să am bănuţi, un logo şi o idee bună.

Dacă aveţi idei chiar aştept un mesaj.

Comentarii