De la Pașcani, en français, bien sûr! Revista SAC À DOS

A venit presa. Astăzi, la cafea, mă delectez cu revista Sac à dos, semnată de o echipă de elevi de la Colegiul Național "Mihail Sadoveanu" din Pașcani.



Văzusem ceva legat de revistă și am rugat-o pe Elena (fostă elevă a colegiului, implicată într-o sută și o mie de activități, dar deja studentă la Iași) să îmi aducă un exemplar.

M-am convins: există tineri atât de talentați, atât de iubitori de frumos, încât aș vrea sa îi cunosc pe toți, să ma bucur ascultându-i, să îi promovez pe unde pot. Uite, ei merita.

Ediția din noiembrie conține "vocea elevilor", un interviu, impresii din experiențe jurnalistice, rezultate frumoase, locuri uitate din România, poezii, eseu.

Este o încântare să citesc, să mă gândesc la faptul că poate, elevii aceștia vor ajunge studenți la Jurnalism, jurnaliști.

Felicitări coordonatorului, Prof. Anca Aparaschivei. Felicitări întregii echipe și inspirație s-aveți!
Chapeau!

Comentarii