Bruxelles: orașul care mă inspiră

Am ajuns în Bruxelles (iulie, 2015) prin participarea mea la Școala de Vară organizată de rețeaua OFFRES. A fost ediția a XIV-a, în care totul s-a concentrat pe discursul asupra sănătății și a maladiei. 

Dincolo de conferințele și workshop-urile organizate foarte bine, am descoperit (foarte puțin, ce-i drept) o universitate deschisă, cu adevărat liberă și foarte bine dotată. Trebuie să spun că acel campus din zona Ixelles arată minunat și este verde, curat și luminos.

Apoi, orașul! Orașul care nu mă mai lăsa să plec, orașul care nu mă mai lăsa din admirat și din opriri la cafea, când admiram lumea de pe stradă.

Îmi place să admir oamenii din altă societate, din alt oraș, să îi văd așteptând la cozi, mergând cu transportul în comun sau să îi văd prin muzee și biblioteci. 

Așadar, vă las aici, cu imaginile surprinse de mine, să vedeți cam ce bucurii am trăit.





















afișul Școlii de Vară din Bruxelles

Comentarii