Pavel Stratan, experienţe noi

Pavel Stratan este un artist diferit tocmai pentru că nu şi-a adunat fanii prin marketing frumos făcut, prin mesaj împachetat cu folie de plastic sau alte minunăţii ale Media Pro. El e un tip simplu, care a ajuns să-şi respecte pasiunea mai mult decât ceea ce vor alţii să vândă.

Mă bucur că am organizat prima conferinţă de presă pentru Pavel Stratan, mai ales că este concetăţean de-al meu. Nu am crezut că e prima lui experienţă de acest gen, dar faptul m-a bucurat. A fost invitatul special al festivalului Iaşul Medieval, ediţia I şi a m-am gândit că i-ar prinde bine o întâlnire frumoasă cu cei câţiva interesaţi din presa ieşeană. Cărtureşti Palas, ca de obicei, drăguţi, ne-au primit în spaţiul lor de neînlocuit.

Artistul şi-a anunţat cel mai nou videoclip- Tango, care va fi lansat oficial de Media Pro pe data de 10 iunie. Aici puteţi vedea varianta fără videoclip oficial.

Ştirea video a Tele M aici.

Ştirea Evenimentul, cu galerie foto, aici.



Mulţumim, Evenimentul (Gina Popa şi Tudor Ghioc), Digi24 Iaşi (Ştefana Todică), Tele M (Cristina Munteanu). Îi mulţumesc Simonei Pavel alias SIMCUTE pentru fotografii.












Comentarii