Iaşule, Alternosfera te cheamă!



LUNA 3. ZIUA 14. INCEPE EPIZODIA. ALTERNOSFERA TE CHEAMA!


Eu nu mai rezist până sâmbătă. Mă pregătesc cu Plumb, Cocori, Poştaş sau flori de mai. Băieţii fac spectacol, nu glumă. Merită şi ăia 20 de lei, şi berile băute pe neştiute în Underground Pub, şi starea ta de bine de după. Cîteva zile după concert, vă promit, veţi avea ritmuri în două cu simţiri basarabene, înţesate adînc în ureche. 

Sîmbătă, 20 aprilie în Underground Pub Iaşi. Bilet- 20 de lei.

 Se lansează un album nou, care face parte din tripticul conceptual al formaţiei ALTERNOSFERA, numit chiar EPIZODIA. Prima parte a acestui triptic – „Virgula”, a fost lansată în luna octombrie a anului trecut. Daca „Virgula” reprezintă miezul tripticului, atunci „EPIZODIA” este întregul din iraţional. Cel de- al treilea album va fi lansat până la sfârşitul anului.

Primul single de pe albumul EPIZODIA se numeşte „Singuratate” si se poate asculta aici: http://www.youtube.com/watch?v=glfFgdCQk7c&feature=youtu.be

„Privind spre, cer am cules în memorii cele mai importante epizoade şi în câmpul algoritmilor matematici am reaşezat stelele.
Am reinventat horoscopul.
Luna 3. Ziua 14. Incepe EPIZODIA.”
(Marcel Bostan, Alternosfera)

 

Comentarii