Vreau să fiu irlandeză pentru 4 zile

trifoi cu patru foi

Odată am găsit, la un anticar ambulant, printre multe brăţări, inele şi mărgele, un ceas. Mi-a atras atenţia pentru că era verde. Avea şi un trifoi. Nu ştiam eu mare lucru despre trifoi, dar m-a dus cu gândul imediat la Irlanda. 

Ştiam de la ora de geografie că această plantă este simbolul tradiţional irlandez. Am luat ceasul. Am dat vreo douăzeci de lei pe el. 

M-a apropiat de Irlanda ceasul ăla, măcar cu gândul. Avea, gravat pe spate, un fragment din rugăciunea irlandeză. Iată cum, Irlanda poate fi aproape de tine, printr-un obiect, printr-un simbol.

Acum, mă pot apropia mai mult de cultura ilrandeză, mulţumită 
Ambasadei Irlandei în România. Ei organizează  ST. Patrick’s DAY.

Vreau să devin blogger oficial al festivalului pentru că vreau să mă apropii de Irlanda şi mai mult. Poate, cine ştie, într-o zi voi ajunge acolo şi voi purta ceasul meu gravat cu versurile Sf. Patrick. Străzile, mi le şi imaginez deja: deschise pentru sufletul meu, pentru gândurile mele de acum. Vreau să iubesc Irlanda.

E o provocare originală, mai ales că festivalul cuprinde atâtea delicatese de activităţi.

Comentarii