Ferestre şi sex

Poveşti cu ferestre
Mereu mă-ntreb ce e în spatele ferestrelor. E viaţă fericită sau nu, sunt copii zburdalnici sau nu, sunt fete cochete, care se grăbesc la întâlniri şi se murdăresc de rimel pe sub gene pregătindu-se (...) Ferestrele m-au pasionat.

Îmi amintesc, la ţară, lumea încă nu avea jaluzele. Se puneau în geamuri fel de fel de improvizaţii, fel de fel de feţe de masă sau cearşafuri. Cât de mult ne uitam, poate măcar vreun colţ să fi rămas îndoit şi să zărim ceva! Dar nimic.

În seara asta am trecut a suta sau a miia oară pe lângă blocurile cu geamuri obişnuite din Dacia. Nimic deosebit. Două fete, probabil liceene, îşi făceau temele, iar între timp se mai şi pensau. La un geam de bucătărie, unde duhnea a prăjit, un nene zghihuia tigaia. La alt geam se vedea doar o sticlă pe un geam. O fi fost apă, agheasmă, suc sau otravă? Nu ştim.

Ştiu că Amelie făcea asta, dar şi eu, de mică, mă gândesc: oare în spatele a cîtor ferestre se face sex şi în spatele a cîtor geamuri se face dragoste?

Comentarii