One day (O singură zi), 2011

Cufundaţi-vă pînă la lacrimi în dragoste. Urmăriţi One Day. O dragoste aparent întîmplătoare, dar la bază nu e deloc aşa. Energiile care se atrag, persoanele care, parcă se cunosc din altă existenţă, momentele unice dintre doi prieteni adevăraţi. Toate acestea ajung să facă un scenariu viu, la care adormi doar dacă eşti foarte obosit.

Eu nu am adormit şi am trăit fiecare clipă alături de Anne Hathaway. E genială. Parcurge uşor ipostaze diferite: tocilara îndrăgostită, tînăra neajutorată fără noroc în dragoste şi carieră, pierdută în Londra ... apoi, fata de succes din Londra, scriitoarea de succes din Paris, fericita scriitoare care-şi împlineşte dragostea şi iartă. Apoi, Anne e cea care nu mai e. Dispare. Acolo începe să doară.


Filmul poate fi acuzat şi etichetat de ieftineală. Şi ce? Mai bine regăseşte-ţi nişte părţi sensibile acolo şi dacă sunt de reparat, repară-le.  Despre Jim Sturgess ce să zic? A fost propriul psiholog pînă la urmă. Şi-a regăsit puterea acolo unde se aştepta mai puţin. Cum poate cineva care nu şi-a hrănit sufletul la timp cu cele necesare, să ajungă după 30 de ani fericit? Doar dacă acceptă rănirea şi se reconstruieşte în interior.
Fără ea.

Apoi, mă voi tunde ca ea pînă la urmă. Să-mi spună mie cineva că femeile cu părul scurt nu sunt feminine sau sexy. 


  • One Day durează 107 minute.

  • Regia- Lone Scherfig

  • Lansat pe 19 august 2011 în SUA

  • Genul- Dramă, Romance

  • Trailer oficial:



  • Îl puteţi vedea online aici.




 


Comentarii

Trimiteți un comentariu