Un parfum cât zece licori fermecate

Un parfum discret face cât o mie de priviri seducătoare. Poţi să stai şi cu spatele, dar dacă ai un parfum destul de inteligent poţi face istorie în mintea cuiva. Eu voi face istorie de-acu 'nainte cu Donna Karan Be Delicious RIO în ediţie limitată. E drept, l-am primit cadou. E original pentru că are toate datele acelea de identificare ale unui parfum original, e de la mama lui. Nu vă spun de la cine l-am primit pentru că veţi fi şi mai invidioase. :)

Despre notele de vârf ale parfumului

Punctele tari sunt inspirate din  glamour-ul a marilor oraşe (mai ales din cel al New York-ului) şi sunt devotate oraşului Rio de Janeiro. Adevărul este că simţi un exotic îmbinat cu un prea urban accent. Ca să vă cobor cu picioarele pe pământ trebuie să vă spun că aromele de măr roz, fructul pasiunii, gardenie, flori de portocal, smirnă şi lemn de santal fac reţeta acestei arome în ediţie limitată.

Nu am fost niciodată în oraşul brazilian, dar mi-l imaginez la fiecare puf-puf dat cu atâta grijă. Nu de alta, dar vreau să îl am mult timp, cine ştie când mai apuc vreun original în ediţie limitată de la Donna Karan.

Cum recunoşti un parfum original
- trebuie să aibă un o serie pe talpa cutiei care să corespundă cu cel de pe talpa sticluţei;
- trebuie să aibă şi ştampila de autenticitate a mărcii.

Poate or mai fi semne, dar nu le-am descoperit. Dacă aveţi de completat, vă rog.
Şi să nu încercaţi să-l găsiţi în Iaşi. Nu există.


fructul pasiunii

smirnă

floare din care se obţine smirna

floare de portocal

gardenia

lemn de santal

Comentarii