O vacanţă cât o viaţă


Vacanţa mea face parte din tradiţia unui tânăr care rămâne mereu student, chiar şi atunci când nu mai are carnet de student. Fie că am colindat România de la un colţ la altul, fie că am citit cărţi prin fiecare parc posibil din Iaşi, m-am relaxat şi mă simt în vacanţă mereu. Costineşti, Vatra Dornei, Câmpulung Moldovenesc, Rădăuţi, Târgu-Neamţ, Suceava... Toate reprezintă acuma locuri-abţibild pentru mine, am amintiri frumoase şi peste zece mii de fotografii. Laptopul meu nu mai ţine mult.

Ce este frumos în vacanţă: nu poţi fi stresat decât de faptul că bagajele nu-s încă gata pentru următoarea destinaţie. Telefonul poate fi lăsat în legea lui, oricum te poţi retrage într-un loc fără prea mult semnal.
În vacanţa mea continuă nu am ţinut cont de bagajele enorme, ba chiar am încercat sa le fac cât mai mici şi să-mi iau, cum se spune, doar strictul necesar. Pe alocuri, am mai renunţat la fondul de ten şi pudră, iar câteodată mi-am permis să mă simt alintată de-a binelea.

Am descoperit o Românie cu oameni frumoşi, pe care o s-o caut în continuare. Vacanţa asta e prea bună ca să nu mă laud. Cel mai mult mi-aş dori să o continuu în Maramureş şi într-un oraş cu multe biciclete şi aer curat. 

P.S: De altfel, îmi place să câştig mereu, iar aici, pe blogul lui Ioan Mihai, puteţi câştiga premii serioase!

Comentarii