Locuri de vis

Când am ajuns prima dată la Sadova mi-am zis că nu poate fi adevărat. Credeam că e o parte de vis a României, a Bucovinei. Oameni primitori, oameni bucuroşi să îţi pună pe masă doar ce-i mai bun, preţuri omeneşti şi privelişti dumnezeieşti. Munţii sunt legaţi de nori, iar soarele se joacă de-a umbra jucăuşă. Totul e de vis, iar pensiunea Steaua Nordului este locul perfect pentru câteva zile de perfectă detaşare de la rutină şi nu numai. 

Cea mai bună afinată, cea mai ingenioasă dulceaţă de afine şi un păstrăv proaspăt cu mămăliguţă se găsesc la restaurantul Steaua Nordului. Ca să nu mai zic de clătitele casei, care sunt umplute cu fructe exotice caramelizate, îngheţată şi sirop. M-am răsfăţat prima dată şi am revenit. Am revenit tocami pentru că serviciile sunt aşa cum ar trebui să fie, iar ospitalitatea depăşeşte preţul. Managerii ştiu probabil că e mult mai bine să pui accent pe mulţumirea turistului, să-l răsfeţi şi să-l faci să revină, ba şi mai mult, să facă recomandări şi altora. Iată cel mai bun plan de marketing.

La pensiune găsiţi camere perfect mobilate, curate, dotate cu de toate. Dacă mergeţi în grup aţi putea închiria un apartament destul de drăguţ la preţ foarte bun. Este ultima pensiune din vârf de munte, adică în spatele ei sunt doar munţi, iar în faţă se desfăşoară şerpuit drumul spre Sadova şi Câmpulung. La Steaua Nordului se termină drumul.


Pentru cei veniţi cu grupul sau în familii sunt amenajate foişoare, terase sau un leagăn pentru relaxare. Acolo veţi face cunoştinţă cu Obama, Haiduc şi Oaie. Sunt câinii mari şi nostimi până... la primul lătrat. Nu lipsesc iepuraşii, raţele şi păstrăvul crescut acolo, într-un bazin amenajat.

Ah, şi să nu uit de cea mai bună salată cu nuci, miere şi dressing natural de iaurt pe care am putut s-o mănânc vreodată!
Eu nu mai vorbesc, las fotografiile să o facă mai bine:
































Comentarii