CRONICĂ DE CD: "Vama 2012"

Albumul Vama 2012 - o dragoste matură, dar obraznică, freudiană, trecută de 18 ani.



Iubirea-i antidotul de care ei se tem- o ipoteză ce acaparează tema centrală a albumului. Fără trădare în sensibilitatea sunetului, cele 14 piese îmi smucesc fidelitatea, dar mă duc pe un traseu fin. Mă pregăteam de câteva zile bune să fac această descriere a albumului. Mi-am dat seama abia după ce nu mai aveam posibilitate să-l ascult, că, de fapt, îmi era dor de Fata în boxeri sau Mefisto sau Să facem sex.  Cum să nu ţi se întâmple  dorul de muzica ce îţi reaminteşte că este important să te întrebi mereu, fără să aştepţi răspunsuri, căci, nu-i aşa, răspunsurile pier ? (...)

Dacă şi tu ai învăţat să zbori, dar nu ştii să mergi pe aicea, pe pământ, atunci eşti bun de tipar pentru VAMA 2012. Este absolut necesar să fii un sceptic, un gânditor dîrz cu sine insuşi, să crezi că doar dacă iubeşti poţi să te salvezi.


Producător: Agenţia de vise
România 2012
Preţ: 12,99 (cu Gazeta Sporturilor)

Comentarii