Ce am văzut la Palas Iaşi


Când gospodina nu-i acasă sau afacerea PALAS IAŞI
De mică, mama m-a învăţat că nu e bine să dai gunoiul sub covor: păi când te apuci de curăţenie, să se simtă că e mână de gospodină, de altfel, zici că a dat mâţa cu coada. Cam aşa suna mustrararea de la prima abataredin funcţia de gospodină . Nu aveam mult, vreo 10 ani, cred. Am crescut, dar n-am uitat. Azi am fost şi eu la deschiderea Palas Iaşi. Aveam aşteptări mult mai mari, mai ales cu toată vâlva care s-a făcut pe online şi nu numai. Mă aşteptam la o curăţenie sclipitoare, să lingi mac de jos, nu alta. Dezamăgire. La parter încă era loc de o curăţenie ca în reclamele cu Mr. Proper. Aveam un deja vu cu vorbele mamei mele- a dat o mâţă cu coada, n-a fost o gospodină. Se simte graba cu care a fost deschis Palas, pentru că o inaugurare de o asemenea amploare cere, totuşi, nişte standarde în amenajare şi curăţenie, cel puţin.
În principiu, după ce se termină toate lucrările de la Palas, sunt sigură că va arăta bine până în cel mai mic detaliu.
Apoi mai ştiu tot din cei şapte ani de-acasă că atunci când aştepţi musafiri, treaba trebuie să fie gata, nu te apuci să ştergi geamuri, nu? În regulă, se înţelege goana după deschidere.
De la Cărtureşti ies cărţile prin geam...
Ingeniozitatea de la Cărtureşti
M-a impresionat locul transormat de Cărtureşti, de unde nu aş mai fi plecat. E singurul loc drăguţ, cu dichis, ingenios prin detalii şi, de ce să nu recunoaştem, nu e pentru toţi. Intră cine vrea, rămâne cine poate. Rămâi, rămâi, pentru că te atrage până şi culoarea mobilierului şi a mochetei.
De la Cărtureşti ies cărţile prin geam... O idee ingenioasă de a atrage priviri şi de a promova cartea. Mergeţi să vedeţi! Vă recomand cu drag. Acolo puteţi găsi şi nişte cărţi poştale gratuite pe care să scrieţi celor dragi recomandări de carte. Cu dichis, ce să mai...
H&M, atât de îndrăgitul H&M era astăzi plin de oameni. Nu am rezistat mai mult de cinci minute, până să văd că intră oameni cu baxuri sticle de apă în mâini şi căruţ cu bebeluşi. Mi-a fost de ajuns.  Dincolo de toate  acestea, presupun că vom vedea mult mai mulţi ieşeni mai bine îmbrăcaţi pe strada, nu?

GALERIE FOTO:
Dichis la Cărtureşti

Cărtureşti

Cărtureşti

Colecţii inedite la Cărtureşti

Cărtureşti

Cărtureşti

Atmosferă cu dichis la Cărtureşti
Cărţile poştale gratuite de la Cărtureşti

Sunt chiar drăguţe

Vă ziceam de căruţ şi bax cu apă. H&M Iaşi


Comentarii